Hjärn spökena

Natten spenderades hos min secoundFamily. :)
Och klart att jag ska försova mig när jag har sovmorgon till halv ett. Så jag vaknade av att emma stod i skinnjacka i dörren och sa -Jaa nu får du allt skynda dig om vi ska hinna äta.
Snacka om att jag var förvirrad. Jag fattade inte ens vart tusan jag var någonstans innan jag insåg att jag låg på "min madrass" som Anton så fint utryckte det.

Vi ställde oss och gjorde Pannkakor, fast allt gick åt pipan så vart det gottit iaf. Mycket bra jobbat Emma! ;)
Sen kände jag mig hänging och allmänt nere så jag beslöt mig för att bege mig hemåt innan jag drog ner någons humör med mig.



Så idag blir det ingen dans ! :/ buhu jag som hade sett fram emot disco dansen dom har gjort. :) Men så blir det när man bor ute i "Ingenstans" så får man inte alltid skjuts! :( FUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0