U F O ?

Jaa så har jag inte skrivit här på några dagar...
Jag kan säga att det känns! xD Men faktiskt jag lider nog med av blogg sjukan som emma!
Man får lite panik "SHIT, jag måste ha en dator NU så jag kan skriva ner lite i bloggen" :L thihi Så jag vill ha  en såndär riktigt liten lapptop. Så skönt.

Men men hursom var jag hos mormor en sväng i lördags. Jag  som liksom fäljde med för att vara snäll och trodde vi skulle vara där i några timmar...Jag var fast där i flera timmar!
Mamma skulle tydligen hjälpa  henne med skrivan "suck"

  
Jaa så vi vart lite utråkade......hahahah Lina ser fan läskig ut alltså! :L

 

Sen efter att vi "ÄNTLIGEN" kommit därifrån (Inget ont menat mot mormor men det vart så tråkigt) bar det av mot Åtvid där det satt 4 muppar i soffan Anders,Emma,Nattly och Robin.
Vi kollade på körslaget och självklart skulle ungarna ta fram filmen från när vi gick i lekis! GAH!

Så idag har det varit en slapp dag! Bara liggat och kollat på tv och sovit hela dagen! :)
DET ÄR GÖTT!

 

Kisses<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0