Mys !

Mys kväll med mammi and Olli ?
Det kan ni ge err tusan på! Med pizza och "Lets dance" och film!
Mys byxorna är på och jag ska ta och be ge mig ner i källarn och dra igång en bra rulle.
Föresten såg Patrik 1.5 igår!
Ahh så underbar! Solklara skådisar och bra historia med fint perspektiv på Svenne livet! ;) Gustaf Skarsgård var solklar! Så bra han är!


Mina JL byxor från Stockholm! Vilket fynd.

Flera av kläderna lovar jag dyker upp inom en snart framtid.
Idag? NEPP, för lina har kameran den ungen!
Imorgon? hmm nja tvivlar på att jag hinner.
Övermorgon? Hinner jag ABSOLUT inte.

KISSES TO YAH!

Kommentarer
Postat av: jennie

ÅÅh, jeansen var super fina!! :D

Vad jag är nyfiken på det som har shoppats i stockholm. :D:D

2009-02-21 @ 00:31:37
URL: http://jengucci.blogg.se/
Postat av: lina

jag undrar varför jag har kameran? :o

2009-02-21 @ 14:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0