Mitt äckliga meningslösa liv!

Jag mår illa över mig själv! Det krampar i magen och känns som om jag ska sluta andast vilken sekund som helst. Det känns så ansträngande att andas! Jag är så jävla äcklad av mig! Så jävla förbannad!
Det kryper i skinnet och jag vill bara få ont någon annanstans. Jag vill bara slå in handen i vägen så benen knäcks! Som stickor jag vill känna smärtan, för jag förtjänar den! Jag är bara så rädd om dig! Jag hatar att se dig så!
Jag vill ta din ångest och alla bördor du bär på för att hjälpa dig. Jag förtjänar ångest men inte du!
Vad du än gör står jag brevid dig och stötar ditt beslut.

JAG HATAR MIG SJÄLV, JAG HATAR MIG SJÄLV, JAG HATAR MIG SJÄLV!
Tror jag verkligen att det kan bli bättre ? HA det här är skrattretande!
ÄCKLAS ÖVER hur jävla egoistisk jag kan vara och bara få folk att må dåligt!


Kommentarer
Postat av: Patrick

Men näe prata INTE med mig.. Gör inte det.. :(

Det är ju sånthär du måste säga til mig och förklara ju!!!! Jag hjälper.. Ibland. om jag kan. om det går. jag gör mitt bästa i alla fall.

2009-02-11 @ 23:29:47
URL: http://personalize.blogg.se/
Postat av: Emma

Lovi du får INGEN att må dåligt och om du nu skulle få det ngn gång så har dom förtjänat det!

jag älskar dig och du får aldrig försvinna ur mitt liv! <3

2009-02-12 @ 13:56:05
URL: http://stillunwritten.blogg.se/
Postat av: Johanna

Lovi det är du som får dina kompisar att gå upp på morgonen och må bra. Din glädje smittar av sig så snabbt och man är stolt över att ha en kompis som finns där och gosh Lovi fattar du inte hur svartsjuk jag är på dig?? Du är ju jätte snygg och ja skulle kunna dö för din kropp! Äcklas inte av dig själv :( Du är värd allt och mer därtill, det finns stunder som är tuffa o man hatar sig själv men man får bara tänka på det positiva man har, aldrig på det negativa! Älskar dig och hoppas du mår bättre världens underbaraste Lovi<3

2009-02-12 @ 18:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0