Måndagar...

USCH! Jag vaknade eller nää jag vaknade inte jag tror jag var halvsovande när mamma väkte mig för tiotusende gången.
Men lika fort som hon väkte mig somnade jag...
Jaa det är en sov/depp dag.
Tänk att jag kan vakna på morgonen och ba -Jaaha det är en sånhär dag idag...

Men eftersom min mamma läser mig som en öppen bok tvingade hon upp mig och tog mig iväg till hennes kompis..
Hon var väl rädd för att jag skulle sova hela dagen och deppa..
Det klandrar jag inte henne för...men men

Så jag har träffat Anna och hennes lilla Molly! Ah gud vad sööt.
Men just nu sover hon. :)


Lilla Molly. Hoppas verkligen dom inte tar illa upp med att jag snodde bilden :S
 men jag var bara tvungen!


PLUS att jag sitter i deras musikrum! FATTA jag ska LUNGT ha ett musikrum i mitt hus / lägenhet med!!
FRÄCKT! Dom har allt möjligt.
Synt, elgitarr, akustisk gitarr, tiotal fioler, en sådär stor cello liknadnde bas, alla möjliga lustiga sträng instrument som jag aldrig tidigare sett!
OCH jag la just märke till en ELFIOL! :o
ååååååååå fusk!


Tänk så coolt att spela på den där! Gosch!

Kommentarer
Postat av: Emma

varf svarade du inte på mitt sms? :(

2009-02-23 @ 18:35:31
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0