Jag och påsarna...

Idag vaknade jag upp hos familjen Hallberg.
jag fick en liten dans lektion till en av High School Musical 3 låtarna.
Jag tror 3:an kommer bli mycket bättre än den 1 och 2 vi hade i våras.
Plus att jag ska göra kulisser!! :) YEAY vad kul!

Annars idag har det blivit städa, tvätta och skriva inlämningsuppgifter jag inte har gjort.
Så när jag städade hittade jag min lilla gömma.
Jag vet inte riktigt varför jag har blivit en samlare på plastpåsar/papperspåsar! Ni vet sådana man får i klädaffärer.
Men man kan ju inte bara slänga dom eller?
Jag vet inte vart jag ska göra av dom så jag knöllar in dom i garderober.
Så....här har ni dom. Eller en del av dom! xD



Skola imorgon...
TJINGELING TJINGELING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0