Inflyttnigsfest för Anna / Medlodifestivalen med massa musik!

Jag följde med familjen Hallberg till Annas inflyttnigsfest.
Åh hon har så sjukt mysigt i sin lägenhet måste jag bara säga! :)
Där mötte vi familjen Svensson/Karlsson.


Söta Anna..Tack för en jätte trevlig kväll och urgo mat! :)

Det vart melodifestivalen med kanon god mat och popcorn! Visst alla säger att det sög igår..men liksom har det inte alltid varit så? thihi men alltså det är ju så. Bara ett fåtal låtar tycker man är skapliga. Resten är ju bajs..


The Gang! Anna, putte Anders, Jimmy and Marcus


Anton and Nina som gör en urgullig min :)


Popcorn ätande Emmisen och mystiska Lovi


Urgulliga Alex som knapprar morötter.


Sen vart det en sväng till Svensson/Karlsson då jag fick höra att de
har trumset, elgitarr och synt hemma!! FRÄNT!
På bilden har ni musik underbarnet själv!  Ah fy attans vad imponerad jag blev!
Vart har killen gömt den sidan?!
Hur har man kunnat missat det!?


Jag rockar loss! Men f'ck vad fränt det var!
Jag kände mig verkligen som en rockstar när jag stod och
spelade Iron man-black sabbath som Marcus lärde mig!
GAH vi bara måste spela in något ju!
SÅ KUL!


Emma satt och klinkade ljuva toner på synten.
Hon lär sig "bellas lulubuy " typ. Fint lät det!


Marcus och jag sitter och jamar!
thihi men TACK för lektionerna! SKIT KUL!
Så nu kan jag lite av iron man och sweet home alibama introt!

 

YEEAAY!
I WANNA BE A ROCK STAR! :D


Kommentarer
Postat av: Emma

You ARE a rockstar :D

2009-02-22 @ 19:57:57
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0