If I only could....

Idag har det blivit ännu mera dans.
Så sjukt skojigt.
Jag kan ju inte påstå att jag är bra på det, men det är roligt :)
Och jag är så SJUKT aviss på Ellen som är GRYM på att dansa! :o
Jag är med på ett projekt arbete som några kompisar till mig har. Vi kör "dans genom tiderna" så dom danserna vi har lärt oss är Hippie och Disco dans.
Imorgon blir det mera då blir det Jazz och 80-tal!
SKOJIGT VÄRRE!



Jaa här har ni ju mina två absoluta favorit "dance moves" (notera " " )
Den över kallar jag "John Travoltas seventy nigh fever special"
den nedan är "kissande hunden"! :)

Efter dans vart det hem till Hanna och hälsa på hennes lilla vovve Birk!
Ah fy tusan vilken sööt sak! 
Emma har lovat mig en bild på honom snart......
Så HÅLL UT!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0