Hippie

Så idag har jag haft det BAJS kul ! :D
Först fick jag skjuts av Erica in till åtvid där hon släppte av mig hos Hallberg. Emma and Anton höll på att fixa danser till High School Musical 3 ! Som vi ska köra i vår ! (Ännu ett skäl till att längta till våren! ååh!)
Vi eller rättare sagt Emma började på "I want it all" Anton och jag satt mest och nickade och höll med om att det vart kanon bra det Emma gjorde ! thihihi


Aww Emma alltså ! :)<3

Sen vart det dans i lokalen med Emelie, Lina som visade några moves till deras hippie dans! Det kommer bli så klockrent ! haha vi ska skutta runt och vara höga.. Vilket vi kan vara rätt bra på kan jag lova!

Sen vart det melodifestival mys hos Lindqvist i deras nya lya!
Ahh vad roligt, alltid lika skönt att vara med dom. :)
Så vad har jag att säga om Melodifestivalen ?
Hmm jaa det var välla som vanligt som alla år att man blir besviken! Men men jag orkar faktiskt inte lägga mig i det dära.


Kommentarer
Postat av: Emma

åh vad sööt du är!

Fast jag var inte heller så kreaktiv jag längtar tills allt är klart och vi får köra i linköping igen! <3333

2009-02-09 @ 18:06:56
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0