Fredags natt

1. Lets Dance

Okej Morgan var helt klart bäst. Sicka moves alltså !
Den mänsken vet hur man ska röra sig alltså. ;)
Sen har vi helt klart Laila...Vart har hon gömt sina dans begåvningar igentligen. Så duktig!
Men jag tycker verkligen att juryn var lite väl hårda mot henne..så snålt med poäng.
Bra att Hasse åkte ;)



2. Make mommi more beautiful

Jag hade en liten spa kväll för mommi. Jag plockade hennes ögonbryn och fixade hennes naglar. :) Det vart fin fint! Lite skillnad på ögonbrynen om man säger så. ^^


thihi en mindre fin bild på mig och mammi! :)

3. Sing a song

Jaa jag var vekligen sååå här nära -> <- att jag spelade in en låt..
Men i sista sekund ångrade jag mig.
Först lovade jag att spela in något smått när jag bemästrat youtube.. Nu får det bli när Emma eller Anton har lyckats bemästra sitt inspelnings mucka jäng. DÅ kan jag spela in.
Ljudet blir ju annars KASST!


Såhär arg blir jag!

4. KFC

Imorgon ska Emmisen få tavlan. Har jag lovat.
Visserligen är jag inte så nöjd med den. Men att jag bara måste släppa iväg den nu för annars kommer jag pilla med den i hundra år ! Men bild på resultatet kommer imorgon. :)
Lovar !


Vi är så heta !


5. Vår

Jag känner ett sånt förbannat j'la sug efter våren ! Jag längtar så jag dör efter att ta på mig pastell färger som mintgrön och tuggumi rosa kombo med vita sneakers och slitna jeans. och ett plus i kanten med ett par vita Wayfarer. GAH vad vackert


t-shirt-Gina , jeans-secound hand , solglasögon-wayfarer , sneakers-convers & höga klackar-Jimmy Choo Man kan ju dröma right ? ;)

Kommentarer
Postat av: jennie

JAG VILL MED HA VÅREN!!

Så börjar det snöa igen, jag får panik!

Jag vill ha vår NU! :D

Ååååh, jag längtar tills du spelar in någon låt - Jag MÅSTE få höra då! :D:D

2009-02-07 @ 11:51:20
URL: http://jengucci.blogg.se/
Postat av: Johanna

När du har spelat in får du allt skicka :D<3

Åhh så himla snygga kläder, ja älskar snöön men tycker ändå att solen ska komma så jag får sola o bada :D

2009-02-09 @ 10:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0