Fredagen den 13 !!

AAH ! Jag vaknade av att mamma sa att det var fredag den 13! GOSH!
Men jag brukar inte ha så mycket otur just den dagen (brukar ha otur anyway) Men imorse gjorde jag PANNKAKOR!


Här har ni min "brother in crime" Tiger! han var lika sugen på
pannkakor som jag!


Så idag blir det iaf skolan i 2 timmar sen drar jag med gänget och trännar (Jobbigt värre) sen blir det hem till Hallberg då Emma ska hjälpa mig att färga håret! :)
Föresten !
första gången jag bloggar innan skolan! Bra va?


Önska mig lycka till med trränningen! Det lär jag behöva!
Idag blir det en svartvit bild för den med färg såg gräslig ut!
OCH det skyller jag på blixten för!


Men nu ska jag packa mig iordning för att dra iväg till school !

TJINGELING!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0