Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! :)

Btw så börjar jag bli klar med tavlan nu ! ;)
Men den får bli en suprise när den är helt klar. Jag har lite smågrejer att fixa.


Det är är ju självklart en gammal bild. För på den har jag nu gjort mig där i
mitten och gjort en backgrund! :)

Så nu du Emma dröjer det inte länge förens du får den !
Redan....Du har ju bara väntat sen i sommras ! xD

Men nu blir det hopp i säng och läsa LJUDET AV DITT HJÄRTA !
SÅ BRA.
LÄS DEN.
TYP NU.
GENAST!

Kommentarer
Postat av: Emma

du är så duktig och jag är väääääääääldigt nyfiken! :D:D



åh booooooooooken :(((( JAG VILL HA DEN NYA NU!

2009-02-02 @ 11:25:53
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0