Älska den du vill Älska

Jag verkligen älskar disskutioner och att lyssna på andras åsikter.
Det är något vi ständigt gör i min familj.
Vissa sågar kändisar eller invandrar frågan andra försvara och resonerar för.
Haha jag kan säga att ibland går det hett till.
Mammi och jag hade en sådan disskution idag. Visserligen var vi eniga om det.

Vi pratade om Gay äktenskap och hur folk kan vara så SJUKT anti mot homosexuella?
Jag vet inte vad det är som får folk att tvär vända sig mot det och anse att dom är "normala"
och att dom inte är det.
Kärlek är ju så mycket mera än rätt och fel.
Hittar någon en dom älskar så ska man inte behöva gömma det bara för att andra tycker det
är fel.....
Jag kan bara inte förstå hur man kan säga till någon
"Du får inte älska vem du vill"
Eller säga kränkande saker och fula ord.
Rent ut sagt sjukt !
Jag tycker att inom kärlek finns det inga rätt, inga fel.
 Älska den du vill älska.
Dela livet med den du vill dela det med.
Gör det som gör dig lycklig.

För kärlek är för alla.
Ingen kan hindra dig från att få den!


Den här reklamen för Björn borg är så underbart FIN! ÄLSKAR DEN!

Kommentera jätte gärna inlägget. Jag är verkligen jätte nyfiken på vad just ni har att säga om gay-äktenskaps frågan. :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag håller med ditt inlägg helt och hållet.

Varför ska vissa få bestämma vad som är rätt och fel? Och varför ska inte alla kunna få vara med den man vill och accepteras efter det och varför är det fel med denna typ av kärlek. Det enda som borde räcka är att det är kärlek. och att alla har samma rättigheter som andra att älska vem man vill!

kram<3

2009-02-05 @ 15:10:38
Postat av: Emma

jag kan inte annat än hålla med! <3

2009-02-05 @ 20:56:55
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0