Alla <3 Dag

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG PÅ ER!

Jag firade den genom att åka till stan med Emmisen och Anton. :)
Mycket skojigt!
Vi sprang runt och letade kläder till Anton då Emma och jag är båda lika pank. Men men trotts allt vart det en tidning och tandkräm till mig. :L
Pepsodent Whit now..Ni vet den med reklamen om tjejen som ler och får alla killar att hjälpa henne bära in möblerna i huset ? Tydligen hade den funkat kanon för Anton (Den lilla j*veln har krit vita tänder!)
Så....nu hoppas jag att jag också kommer få vita tänder ! ;)

Sen vart det en sväng till deras kusiner och åt massa smarig mat!
Och hur mycket bättre kan man fira alla hjärtans dag än med alla underbara nissar till kompisar man har? Vi satt i Hallbergs vardagsrum och kollade på Melodifestivalen och åt godis!

Massa mys vart det!
Och lite flum med! ;) bilderna kommer senare.
För nu ska Emma och jag snart iväg på dans!

YEAY! :D



Kommentarer
Postat av: Patrick

Jag har också den tandkrämen.. Men jag har inte vita tänder för det :(

2009-02-15 @ 16:48:48
URL: http://personalize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0