Starta upp bloggandet. (Tror ni mig?)


Hur många gånger har jag skrivit det? Att jag ska börja skriva på denna blogg?
Hmm..Hur som helst, denna gång ska jag verkligen försöka.
Det är ju så kul fast tiden inte räcker till.

Så vad har ni missat för "viktigt" i mitt liv?
Jaa som ni ser är det en ny "gööör snygg" headern som Lina hjälpt mig med. (tacktack)
Sen har ju jag och Emma har startat ett "blogg design" företag som heter BasicStyle.
Om ni kollar headern så står det länkat till både hemsidan och mailen vi har.

Såhär ser våran finfina logga ut.


Annars rinner väl livet vidare med skolan, kärleken och familjen. Kompisarna vet jag ärligt talat inte vart de tagit vägen...
MEN jag blir vuxen/18 år på fredag! Wihoooo.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Mig har du här =)

Kommer alltid finnas för dig Lovi<3

2009-12-08 @ 21:23:26
URL: http://thisjohanna.blogg.se/
Postat av: Patrick

Jättesnygg design! :) En liten sak bara. Ta bort "<" efter "mailto:" Så funkar det bättre. eller ja det funkar ju inte dåligt.. Men alltså det tecknet följer med in i adressfältet när man klickar sen o det ska det ju inte :)

Men ja.. Snyggt o stilrent.. om det va så att jag brydde mig om min bloggs utseende så skulle jag låta er designa den.. Och om jag hade råd xD

2009-12-08 @ 22:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0