Klänningar-Nyår-Student-Bal


Vi som går det sista året i skolan nu har ju massa att fixa.
Och vad pengar det kommer kosta. Helt sinnessjukt!
Det är bal, det är fester, student mössan, klänning ect. Urk har typ ångest.
Men jag försöker spara. ;)

Det känns som det enda jag har i huvudet är klänningar. Nu till nyår vill jag gärna ha någon och sen är det ju balen som jag ska dansa med Dan. Eller hur?! hihi
Han vill nog inte igentligen. Stackarn.



Enda sedan jag såg filmen Försoningen har jag varit kär i Keiras klänning. Jag tycker den är så underbar med det smaragdgröna tyget som faller så gudomligt snyggt.
Dansa bal i denna? Mumma...



Tänk om man vore en super kändis som kunde och hade tillfälle att använda en sådan här! Grrr
Kate Hudson är ju som handen i handsken i denna.




Hade jag pengar skulle jag lätt använda balmain klänningen och skorna till nyår!


Ja, Drömma kan man ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0