FÖDELSEDAGSBARNET

Grattis Grattis på mig själv.. nanan
JAG är 18!? Lilla blyga Lovi.

Dagen har varit kanon med massa skratt och fina lucia tåg. Lina var ur söööt som tärna. :D
Sen bjöd jag gänget på tårta.
Men historien kring tårtan är med lite rolig. ;)


Min första bild på rit bordet, jag döpte honom till Thore. hi hi

Så än så länge har jag fått is sugrör, fina muffinsformar och äppel godis av Amanda.
Ett present kort från elgiganten av Emma&Busk.
Sen har jag jätte fint halsband och ring av Dan. MEN sötisen gav mig ett DIGITALT RITBORD!!
wwwwiie fatta vad glad jag är. :D


Men snart kommer familjen för att äta, idol och förmodligen något mer paket. Kul kul



PUSS PÅ ER ALLA!

Kommentarer
Postat av: Patrick

YOU BIG NO NO HOLE!!! Jag vill också ha ett sånt.. Grattis för typ tredje gången :)

2009-12-11 @ 21:38:44
URL: http://personalize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0