Finns det något som heter "Sömnmissbrukare"?

Finns det så har ni en här, har sovit i 16 timmar...
I STRÄCK. Hur sjukt är inte det?

Eller så är det lite utav en depression som bärjar smyga sig på.
Urk känner mig verkligen inte glad på något sätt heller.
Tänker bara på att min födelsedag är snart, hur alla glömmer den, eller bara skiter i den för jag är jag.

Därför hatar jag att fylla år.




En sak till som stör mig är: Var är mina kompisar?
Enda sedan jag hade min despyt med "the dance sings" så är det ingen absolut ingen som hört av sig till mig och jag är så sjukt trött så jag spyr på att alltid fråga om man ska hitta på något.
Jag sitter här och kväver min stackars pojkvänn för att jag inte har andra, han vill nog bara bli av med mig just nu känns det som.


Kommentarer
Postat av: Patrick

Jag minns din födelsedag :L OM du hamnar i en deppression kan vi va deppiga tillsammans. Då kanske dom tar ut varandra så att vi båda kommer ur det? Vore skönt :)



Och jag ber om ursäkt för att jag aldrig nånsin hört av mig om vi ska hitta på nåt.. Men du vet ju hur det ligger till med det. Ska försöka lära mig dock. Så nån gång kommer jag allt att höra av mig :)

2009-12-09 @ 16:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0