Vår shopping



Så underbart att strosa runt på staden när det är så underbart väder!
Och det här är verkligen en favvo outfit alá VÅR! Gosch vad jag längtar till Sommaren och Håkan Hellström konserten när jag ser bilden! aww :')

Men men hur som helst var jag i stan med Emma, Anton och Hannis! Då vi möte upp Jokke (jay-jay) och Patte :)
Och FY vad underbar Bosses milkschake är! Blåbär *mums*
Men det vart inte mycket shopping för mig. ett hårlasso vart det. ;)

Senare på dagen vart det att spela och sjunga uppe på taket med Emma.
GOSCH WHAT I LOVE THAT GIRL!<3

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

tillsammans är vi oslagbara! <3

2009-04-08 @ 12:46:58
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0