Tisdag




Vädret får en verkligen på bättre humör. Och att kunna klä sig efter det är helt underbart.
På morgonen bar det iväg bort till sjukgymnasten med mina höfter som jag har nämt tidigare.. Så nu har jag fått ett tränings schema åt min höft / rumpa
Hur perfekt är det inte att tränna rumpan nu till sommaren? Kanon ;)



Det jag inte hade räknat med var att jag skulle få akupunktur i min höft. Men så onte gjorde det inte. Visst det sticker till lite. Men sedan ska man ligga med nålarna ett tag och sen kommer de in och skruvar på dem. Det gjorde liiiite ont! hihi


Akupunktur är en del av den traditionella kinesiska medicinen, men används även enligt andra förklaringsmodeller. Akupunktur innebär vanligen att nålar sticks in i huden på särskilda punkter. Akupunktur är en behandlingsmetod som använts inom den traditionella kinesiska medicinen i tusentals år; till Sverige kom metoden på 1960-talet.

http://www.alternativmedicin.se

Kommentarer
Postat av: Patrick

öhm.... INte för o va sån men... bilder på rumpan på bloggen?? Jag klagar ju inte men... :P

2009-04-16 @ 19:17:27
URL: http://personalize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0