Bilderna från Stockholm





Så otroligt roligt jag hade det i Stockholm. Visst NaturHistoriska Riksmuseumet sög men att gå dit med ett par roliga och underbara vänner gör det värt det..

Bild 1. Jag och söta Erica var oerhört pepp
Bild 2. The guys
Bild 3. Sötnosarna Malin och Sara
Bild 4. Jag och Jokke är Carola wannabees...Anton vet jag inte vad han gör. xD



Felet var ju att vi inte alls fick lång tid att shoppa. Sisådär 4 timmar och då var de uppdelade i 2 timmar vardera. Men det vart iaf två toppar som ni såg tidigare.
Bild 1. Jokke posar som aldrig förr
Bild 2. Ah jag var verkligen bara tvungen John är så söt! ;)





Bild 1. MITT HÅR...det är långt.
Bild 2. Vi hade så sjukt kul i bussen hem.
Bild 3. Emma fastnade.
Bild 4. På söta Malin! :D

Kändis spoooting
Jag brukar aldrig se kändisar i Stockholm men den hära gången gjorde jag det! Vi såg Thåström vem jag igentligen inte har en anning om vem det är..
Vi såg Maud Olofsson i Rriksdagshuset. Vilken otroligt skön Norrläning. Sedan sist och antagligen minst såg vi Johan Palm när han strosade runt på Drottningatan och shoppade.
Jokke började direkt att larva sig och viftade / hoppade och skrek "JOHAN PALM! Jag döööör, jag kan inte andas"
Stackars lilla gulhåriga pojke som vart så förvånad och kollade över axeln hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Patrick

Ja ditt hår är fan långt.. Inte tänkt på innan xD Men det är lent också :)



haha.. Thåström är typ världens sämsta artist (enligt mig) Men att ha sett Maud Olofsson är grymt. Jag såg Gustav Fridolin när vi va i riksdagen.. Googla honom du ;)

2009-04-23 @ 20:18:19
URL: http://personalize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0