The business side of Lovi



Igår och idag var jag hos familjen Hallberg plus Jokke. De är så underbara..  <3
Men jag måste verkligen vara "världens" bästa affärs kvinna.


Jag har lite ekonomiska problem då jag.
1. Får inte så mycket pengar i veckan
2. Vill shoppa alldeles för mycket så det bara kliar i fingrarna
3. Ska snart till Stockholm med klassen
4. Jag är sämst på att spara och ha kvar pengar

Så idag tändes en lampa över huvudet, jag erbjuder mig att göra "skit jobb" som ingen annan i familjen orkar göra så får jag lite pengar. Så vips! Efter att ha städat iordning våran "soppstation" och sorterat allt var jag lite rikare. PLUS att jag pratade med mamma om att jag borde få mitt studiebidrag nu istället för i december när jag fyller 18...Jag får allt liksom ett år senare än alla andra.

Så är jag duttig eller är jag bara duttig? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0