Påsk / Vår färger




Jag har inte hunnit skriva en enda rad nu under Påsk helgen..Men men jag kan skylla på att jag har umgåtts med massa underbart folk iaf.

Så var Påsk helgen slut och det är dags att återgå till det normala. Kan kännas lite skönt faktiskt mat mässigt. Jag har ätit så fruktansvärt mycket! Men ändå har jag inte varit hungrig utan jag har bara proppat i mig för att det är gott. ;)
Men påsk är en fin helg. Kanske inte alls lika "seriös" som julafton och midsommar.
Men när det är påsk då är det Vår! Jag kan säga att jag firar ju inte för det här med Jesus lidande. Jag firar för att Våren kommer och genom att fylla verje liten kvadrat meter i huset med härliga färger.
Tänk om man skulle fira alla människor som lider? Då skulle man nog få fira varje dag....

Glad Påsk i efterskott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0