KÄRLEK

 
made by me



Okej det jag kommer skriva nu är INTE riktakt mot någon person. Visst har jag fått detta från någonstans men jag viftar inte med pekfingret framför näsan på dem och säger si och så de ska göra..Bara så ni vet ;)

Hur kan kärlek vara så svårt? Igentligen?
Varför är det inte så lätt som i filmerna att när man är kär känns allt helt annourlunda och vardagens ställs upp och ner. Men hur lyckas då "vissa" personer säga
- Jag vet inte vad jag känner ?

Borde inte det vara ganska uppenbart om det är kärlek eller inte? Eller ska ens känslor behöva hänga dig upp och ner och skaka dig för att man ska koppla?
Äh jag vet inte..men det verkar så konstigt, eller det kanske är ett "fint " sätt att säga nej. Eller är det kanske rent ut sagt feghet och osäkerhet på sig själv?



Kommentarer
Postat av: Patrick

Jag tror att folk säger att de inte vet vad de känner bara för att de är rädda för att det ska bli jobbigt.

Tex när man är osäker för vad den andra känner eller när man känner något för den men inte just kärleken som i att man älskar den mer än någon annan.

Svårt att sätta ord på det här märker jag. Men det handlar nog lite om att man inte vill såra någon inblandad genom att säga fel. Jag tror nog man vet vad man känner.

2009-04-05 @ 23:55:16
URL: http://personalize.blogg.se/
Postat av: Emma

usch. Jag älskar dig<3

2009-04-06 @ 22:46:05
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0