Audition




I tisdags kväll klockan 9 hörde Emma av sig att hon och Elin skulle iväg på Audition i Linköping för east fm. Och undrade om jag kunde kompa henne till "Love story" JAG kompa?!
Efter att nekat ett tag fick Emma mig på andra tankar. Jag åkte in med Anton in till Hallberg och vi satte oss och trännade.


Onsdag trännade vi i grupprum för det mesta hela dagen, vid halv 2 sprang Anton och jag upp till biblan och drog ut ackord till "Wherever you will go" och kom överens om att den skulle han sjunga.

Elin, Emma, Anton och jag drog vid 2 in till stan. Men det gick jätte bra, spelade lite fel och så men men de sjöng så fruktansvärt bra. Och juryn var kanon snälla. Det var bara en gubbe som var lite läskig, ^^ Det var lite roligt då jag skulle kompa åt både Emma och Anton som var direkt efter varandra. - Nämen kommer gitarristen tillbaka nu? hihi sen när vi skulle gå ut sa dom - Får hon något betallt för det här då?
Elin var säkert precis lika bra som hon brukar vara, åh den tjejens röst alltså!

Så jag dog inte utan höll mig vid liv och det  var SJUKT rolig och jag känner mig så stolt över mig själv just nu! :D
PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma

Du ska vara stolt! Du räddade oss <3

2009-04-16 @ 20:18:38
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0