April, april



Kolla vilken söt unge jag hittade i det underbara vädret! <3

Första April då...Har ni blivit lurade något?
Själv har jag inte vart utsatt för något större lurreri men jag och mamma lurade pappa om att jag hade varit på utvecklingssamtal och hade då fått reda på att jag inte hade fått godkänt pågrund av min  frånvaro att jag skulle behöva gå om från ettan.
Jag stod och skrek i hallen att jag vägrade gå om så kom pappa och kramade mig och sa - Så ja gumman du kan inte hoppa av gymnasiet stackare.
Hihi ni skulle se hans reaktion när jag tittade upp på honom med ett smiley och sa April April!
Lite elakt skämt men shit vad kul det var!

Idag bar det iväg och ta spruta för livmoderhalscancer, :) gick kanon.
Men imorgon blir det blodprov och lite sånt..Så jag måste maila min engelska lärare om att jag inte kan göra provet imorgon.. Väldigt tråkigt! ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

FULASTE BILDEN :o ser ju ut som en ailien ffs!

men du är sötaste (som alltid!).

Jag älskar dig K <3

2009-04-01 @ 18:23:07
URL: http://stilunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0