Gott Nytt år!

Ikväll ska jag iväg och ha det sjukt roligt med mina kompisar! Jag har världens underbaraste vänner.
Tack för erat stöd och tröst jag har fått.
Det nya året kanske kommer bli bra iaf. :)


Såhär ser min nyårsklännign ut ifrån b-young. ÄLSKAR DEN!
Känns som om jag ska iväg på galapremiär. :D
Personligen tycker jag att den är kanske lite väl uppklädd men sen ångrade jag mig.
Någon gång vill man få klä upp sig riktigt ordentligt! 
Och vem skulle inte vilja starta året i en underbar bakelse? ;)








Kisses! 

Kommentarer
Postat av: I think you know who I'm xD

Världens finaste klänning! :D

Man kan aldrig vara för uppklädd =)



"Okänd blondin"

hahah

2009-01-11 @ 12:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0